Webwinkel SB Supply zet sinds kort Copernica Marketing Software in voor zijn e-mailmarketingcampagnes. SB Supply zocht op naar een oplossing waarmee zij meer conversie uit e-mailmarketing kunnen halen, en zagen in Copernica de geschikte oplossing.
“Wij gaan Copernica met name inzetten voor de verdere optimalisatie van onze verschillende e-mailings. Daarbij moet je niet alleen denken aan onze reguliere nieuwsbrief, maar gaan we ook door met de optimalisatie van verjaardagsmailings, abandoned shopcart mailings en winbackmailings.”, vertelt Sander Berendsen, oprichter van SB Supply.
Met name dankzij uitgebreide segmentatie van het klantenbestand en personalisatie van de diverse e-mailcampagnes, streeft SB Supply naar een hogere conversie uit hun e-mailmarketing. “De software biedt ons ook meer opties op het vlak van automatisering en geeft meer en beter inzicht in de resultaten. Dat is voor ons van cruciaal belang willen we de gewenste conversieverhoging realiseren.”, aldus Berendsen.
Over SB Supply:
SB Supply is onderdeel van SB Supply Europe. Wij zijn sinds 2011 actief en exploiteren op dit moment 3 webwinkels op het gebied van Apple accessoires. We leveren producten aan consumenten (B2C) en zakelijke klanten (B2B) in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Het succes van SB Supply zijn de sterke merken als Apple, Case-Mate, Griffin, SENA en ons eigen merk SB. Samen met de innoverende sitetechniek en ons sterke team maakt dit SB Supply tot een dynamische, snel groeiende e-commerce speler. Kijk voor meer informatie op www.sbsupply.nl.
Over Copernica Marketing Software:
Copernica is marketing software voor e-mailmarketing, webpagina’s en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.