Contact
Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk en we adviseren je graag bij jouw aankoop. Onze medewerkers hebben een uitgebreide kennis van alle producten die we verkopen.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag of heeft u een klacht?
Neem dan contact op met onze klantenservice per chat, e-mail of telefoon. We proberen binnen enkele uren jouw vraag of klacht af te handelen. Dit zal nooit langer duren dan 5 werkdagen. Bovendien kunt u ons vragen stellen op de sociale media, zoals Facebook en Twitter.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht jouw klacht niet goed worden opgelost (wat wij niet verwachten), dan kun je je wenden tot de onafhankelijke Thuiswinkel geschillencommissie. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Per e-mail
Wij reageren snel op vragen via e-mail. Stuur een mail naar [email protected] of vul direct ons contactformulier in.
Per telefoon
SB Supply is dagelijks telefonisch bereikbaar en beschikt over haar eigen klantenservice waar je met al jouw vragen terecht kunt. Onze medewerkers kunnen jouw vraag vaak direct beantwoorden.
Ons telefoonnummer is 0544 700200 (lokaal tarief)
Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 t/m 17:30 (vrijdags t/m 17:00).
Bel je vanuit België, bel dan 02/808.71.97 of ga naar sbsupply.be
Distributiecentrum:
SB Supply Europe B.V.
Batterij 7
7141 JL GROENLO
Nederland
Kantoor:
SB Supply Europe B.V.
Monumentstraat 1B
5038 AR TILBURG
Nederland
Onze algemene bedrijfsgegevens:
KvK-nummer: 65916034
BTW-nummer: NL856315217B01
EURI-nummer: NL856315217
SB Supply is een geregistreerd handelsmerk en is ingeschreven bij het EUIPO onder nummer: 018409064.